God Jul till er alla igen :-)

god-jul-fran-corina-2

Tänk att ha en sådan fin vän som sätter ihop bilder till mig så att jag får dela dem vidare till er. Det är guld värt det  🙂

Bloggadressen till Corina som även har gjort denna bild plus bilden igår … hittar ni i gårdagens inlägg.

Synd bara att dessa bildprogram är så dyra för annars hade jag också testat på att göra detta. Fast samtidigt har jag min kamera och trivs bra att leka med den.

Fast att göra nya saker inspirerar hela människan 🙂 Gillar inte att vara en bakåtsträvare för mycket i mitt liv för jag kan kanske missa något kul.

God Jul till er alla och fortsätt att vara nyfikna på rätt sätt och lev livet som du själv tycker det känns rätt för dig själv/ kram ❤

8 thoughts on “God Jul till er alla igen :-)

  1. Det finns ju fattigmansprogram fast de kostar också mycket. Det heter Paint Shop Pro, tyvärr har jag gett bort det gamla annars skulle du ha fått det. Jag har ju varit ”lärare” i en grupp där vi lärt ut hur man gör i det programmet, det gjorde vi gratis. Tyvärr dog den som ägde gruppen den här tiden i fjol så den gruppen är borta. Den är så vacker din hälsning som Corina gjort. Men du också har sinne för det vackra så du skulle också kunna skapa otroligt fina bilder med egna foton. Ha nu ett riktigt God Jul och njut av julmaten och musiken. Krama vovven från oss, ja maken också men först Sokko

    Liked by 1 person

Kommentera

