Glad Påsk

thumbnail_20170412cs1

Jag är så glad över alla ni mina bloggvänner som hjälper mig på det ena och det andra sättet.

Anki tyckte att jag skulle göra om mina bilder till klickbilder för att se dem bättre enligt henne 🙂 Hon kör en äldre upplaga och där går det göra så men inte för mig. Tack ändå för alla dina fina förslag om ändring ❤ Här hittar ni Anki:s blogg https://ankisbildblogg.wordpress.com/

Sedan har jag en bloggvän till som ställer upp med allt det jag fråga om *ler* Det är Corina som även har gjort denna påskbild till mig. Tack vännen ❤ Här hittar ni in till henne:s blogg http://corina.bloggplatsen.se/

Finns många fler bloggvänner som har hjälpt mig med vissa saker och tack även till er alla ❤

Glad Påsk / kram ❤

11 thoughts on “Glad Påsk

    • Tack och jag önskar dig en bra arbetsvecka ❤
      Ja, precis rätt … jag hjälper dig om jag kan det 🙂
      Tycker inte att man ska ta sina vänner för givet och därför vill jag visa min uppskattning på detta vis ❤
      /kram

      Gilla

  1. Glad Påsk till dig!

    Jag och min man är på lantstället i nordöstra Bohuslän. Igår var det vackert väder. Såg flera backar fulla av vitsippor och våra syrénbuskar knoppas, men idag verkar vintern ha återvänt.

    Kram från Ethel

    Liked by 1 person

Kommentera

