Titta vad jag hittade :-)

IMG_0015

Välkommen kära Tussilago 🙂

 

IMG_0016

Jag och Sokko såg två Nässelfjärilar. Detta är en av dem.

 

IMG_0030

Hallå, hallå … vem kommer?

 

IMG_0031

Frugan … vi får besök … sätt på kaffehurran.

 

IMG_0035

Vad sa du? Ska vi följa med dig … okej!

 

IMG_0036

Vi är vackra och vi kan låta också 🙂

 

IMG_0037

Gäller att vara uppmärksam så att inget missas i naturen.

 

IMG_0038

Tjejer … följ bara med mig 🙂

 

IMG_0040

Spirar och gror även i min landsända 🙂

Trevlig fredag/ kram ❤

 

 

6 thoughts on “Titta vad jag hittade :-)

  1. Härligt – nu har våren kommit till dig också! Tussilagorna lyser som små solar i åkerkanterna och vägrenarna och nässelfjärilarna har kommit fram ur vintervistet. Fantastiska bilder på sångsvanarna som poserar fint för dig! Gässen ville visst inte vara med på bild 🙂
    Ha en trevlig helg!
    Kram ♥

    Liked by 1 person

  2. Vilken härlig bildserie med vårtecken och vackra fåglar. Alltid roligt att fota de första fjärilarna, de har varit svåra för mig i år, lyckades förra helgen. Men visst fick ni snö häromdagen?
    Kram

    Liked by 1 person

Kommentera

